fucka upp är mitt andra namn.

Alla inlägg under februari 2012

Av Vktoria Andersson - 29 februari 2012 16:48

kom just hem efter en as rolig skoldag! trodde aldrig att ja skulle ha så kul som ja hade

orkade inte fara till "bollhallen" eftersom ja kände ingen som va där, ingen alls

så ja följde med ida from till buberget istället:D

i början gick vi bara runt typ, efter ett tag kom 2 bussar med 2 andra skolor/klasser

ersängskolan och björken typ

ett gäng va små (gick i typ, 4an?) å några gick i typ 7an/8an/9an :p

vi gick upp å ner bredvid liften, sen såg vi 3 as snygga killar, om ni vill veta aso

sen åkte vi skrana :D först ensamma, sen med melle och felicia

sen va anton min hest for a moment, haha tror jag mosade hans röv (a

satt på han, han typ la sig ne mitt i en backe å ja ba ANTOOOOON 

va tänkt att ja skulle fara med bussen till ida larsson idag och att hon å hennes mamma skulle färga mitt hår

men hennes mamma skulle nån stans typ, så förhoppningsvis blir det imorrn istället

hoppas min rosa färg kommer imorrn! :D 

aja, ska facebooka lite nu ;)

Viktoria Andersson (Pokki) @ facebook

DERPFACE @ dayviews

fjortisböög @ kamrat

raaawwr@hotmail.se @ MSN

adda bitches

puss / pokki


Av Vktoria Andersson - 28 februari 2012 22:15

kom just hem efter en kväll på stallet... vet inte om jag ska skratta eller gråta

han har blivit så förändrad...

kvällens schema: 

* skrittade på lång tygel i höger varv - kände att han va pigg, vilket jag gillar
* travade i typ 5 minuter - gick jätte bra, Anna försökte skrämma han, hhaha han stog som en sten:]
* galopperade lite - gick jätte bra, han lyssnade på skänklarna väldigt bra osv
* travade på stora mittvolten - gick jätte bra, han lyssnade på mina hjälper
* gjorde lite övningar, gjorde volten mindre och större osv - gick bra, fast han ville inte böja på sig...
* tränade sitsen, stog upp i lätt sits i trav och galopp lite - gick jätte bra!
då börjades det... 

* Anna skrek bara "trav! galopp! halt! galopp!" osv - han lyssnade exakt, förutom när vi skulle stanna... då kopplade han bara bort mig helt

då hände något med Dexter... Han blev jätte tittig i hörnet där dörren är,

försökte få honom att gå dit men han vände hela tiden på sig bara

till slut, när vi va typ 5 meter från Anna (skulle rida bakom henne, hon stog typ 8 meter från dörren)

tvärvände han bara och skenade mot Filippas rumpa... haha tokig hest! 

försökte igen, kändes som om han tänkte bocka just då, han fick nog helt enkelt, men han gjorde inget

till slut, efter typ... 10 minuter (?), ställde jag honom innåt, och då gick det betydligt bättre

att få honom förbi dörren! 

* sen ställde vi typ upp och hoppade av - när ja skulle gå ut med honom till stallet blev han jätte fjantig...

han gick bara inte. kunde få honom att gå max 2 meter, sen tvärstannade han bara. fick ta 

elin som red filippa som draghjälp, då gick han

jag förstår inte varför jag fastnade för den här hästen... eller jo, han är så speciell. han förstår mig

ja minns förra terminen när jag red honom som mest, och varje gång jag skulle hem vred han på huvudet i spiltan och gnäggade, sen försökte han följa efter mig... gud vad jag saknar den tiden.

kändes som att han inte kände igen mig ikväll, han tittade och luktade på mig i ungefär 5 minuter, 

sen började han gnugga huvet mot min mage, som han alltid gjorde förut

jag kommer aldrig sluta älska honom, han är allt

orkar inte skriva mer, ska sovaaa... imorgon är det friluftsdag (vet att ja nämde de i förra inlägget)

hatar de... jag har bollhall... (typ?) aja, vi ser hur det går

ska jobba i studiegården med lite matte också kl 12, kul osv

puss / pokki


 

Av Vktoria Andersson - 28 februari 2012 16:17

haft möte med kuratorn, min mentor (Tedde) och farmor idag

gick rätt ok, fick mycket beröm, vilket jag gillar starkt

sen fick jag läsa hur mina omdömmen är... 

jag måste verkligen börja göra något åt dehär. de kan inte fortsätta

imorrn blir det till att va på alla lektioner och inte gå därifrån pga att jag blir sur eller något

juste fan... vi har friluftsdag imorrn, eller som Aron säger "friluffardag"

tuff pojke dedär tycker jag

ikväll ska jag rida! har inte gjort de på 2 veckor nu... 

dessutom ska Erica va med i min grupp idag, kommer gå super!

skolan gick rätt ok antar jag, älskar när man har vart sjuk i en vecka,

kommer till skolan och typ allt har förändrats.

när vi har slutat syslöjden (sista lektionen) går brandlarmet...

och jag får såklart panik, eftersom min mobilladdare och allt va i mitt skåp

höll på att börja gråta och as många kom å krama mig å ba "ta det lugnt viktoria, brandkåren kommer snart"

INTE FAN BLEV DE VÄL BÄTTRE FÖR DE? NÄ

jaja, fick min laddare till slut, då blev ja glad :')

fast de skulle ju inte skada ifall man fick slippa skola några månader...

 

bjuder på några snygga bilder

ler inte ofta på bilder, pga att jag hatar mitt leende. 

aja, nu ska jag till stallääät, gör ett inlägg efter!

puss / pokki

Av Vktoria Andersson - 27 februari 2012 20:53

Tja frida här,jag vill bara säga att vickan är världens bästa damphelvete fast jag älskar henne ändå.

Du alltid finns där precis när man behöver dig,jag vågar vara mig själv med dig,du är världens underbaraste.



Alla som ser dehär kolla min blogg fridalundin.blogg.se/


Av Vktoria Andersson - 27 februari 2012 20:35

1a dagens bild: Bästa kompis

2a dagens bild: En bild på dig själv

3e dagens bild: En bild på någon i din familj

4e dagens bild: En persom som du umgås mycket med

5e dagens bild: En gammal bild på dig själv

6e dagens bild: En bild på du och en vän du inte varit med på länge

7e dagens bild: En bild som du aldrig lagt upp

8onde dagens bild: En person du saknar

9onde dagens bild: En slump bild

10onde dagens bild: Någon du tycker är väldigt snäll

11e dagens bild: Någon du älskar väldigt mycket

12e dagens bild: En bild på dagens out fit

13onde dagens bild: En bild på dagens accesoar

14onde dagens bild: En bild på de smink du använder

15onde dagens bild: En bild du har fotat idag

16onde dagens bild: En bild på nåt underbart

17onde dagens bild: En bild på ditt rum

18onde dagens bild: En bild på din garderob

19onde dagens bild: En bild på din klass

20onde dagens bild: En bild på dig på din favorit årstid

bara för att jag är en nolifer osv







Av Vktoria Andersson - 27 februari 2012 18:06

åhmingud, fatta hur jävla glad jag är! 

i veckan ska jag färga håret rosa, sen blir det att ta hål i läppen på det!! 

kan inte fatta att dehär verkligen händer... drömmer jag? 

har räknat ut att det blir 657:- och eftersom jag har gjort av med 300:-

så jag kommer ha kvar 93 kr efter... och av de ska jag köpa kaninmat

blir typ att jobba lite på lovet också, så jag kan fara till bästa amandis sen!:D

som ni kanske har märkt så hade vi två gästbloggare här igår... Amanda och Sofia

HAHAHAHA åh, minnena dom skrev om, satt här och as garvade när jag läste:] 

idag har jag inte gjort mycket alls, for inte till skolan pga 37.7 i feber-.-

börjar bli less på den där jävla febern nu, vill till skolan! 

men ska dit imorrn!:D har inte vågad prova feber än men...

har inte ridit på 2 veckor, så nu skiter jag i febern och gör som jag vill!

btw, bilderna amanda la ut... den nyaste hon la ut, till mitt försvar var det inte tänkt att spara den.

jag peddo smilade ba hej jag är peddo

haha gud. iallafall, lillebror har varit här idag! 

han sov mest i början, sen vaknade han och fick sitta vid datorn med mig en stund, hihi! 

kelvin idag<3

måste dra, hane! puss / pokki 


Av Vktoria Andersson - 27 februari 2012 17:52

Min syster, Erica Lövgren: Ja, jag vet inte var jag ska börja... Erica är min bonus syster sen 8 år tillbaka, hon är någon jag litar på till 100000000. Jag kan berätta allt för henne, hon lyssnar och försöker hjälpa mig. Har det hänt något på skolan, någon som har gjort något mot mig, blir Erica förbannad å gör så det fixas! Det finns inte ord nog för att beskriva denna underbara tjej... Alla år med dig har vart underbara älskling, jag ångrar inte en sekund! I början va vi inte så värst bra "vänner", sen för typ 2 år sen började vi va med varann mer och mer, nu är vi tightare än någonsin! Och så ska det förbli. Vi har aldrig bråkat, vi har bara små tjaffsat men det har gått över efter max 1 dag, tror aldrig det har gått så långt faktiskt. Även om Malin och pappa skulle flytta ifrån varandra skulle vi nog stå varandra lika nära, tror jag iallafall. Vi är inte som riktiga systrar, riktiga systrar bråkar osv. Vi är mer som bästa vänner fast mer. Du vet allt jag har gått igenom, att jag inte mår bra. Att jag inte har mått bra. Du är den som alltid står där vid sidan och säger "res dig upp, visa vem du är!", det är det underbara med dig, du accepterar mig för den jag är. Du vet allt jag har fått höra av andra, allt jag får höra i korridorerna på skolan varje dag. Men då finns du där och stöttar mig. Älskling, du lyser upp min dag. ily!<3

Av Vktoria Andersson - 27 februari 2012 15:56

och Arvid...


Arvid Lindström: mitt ex, haha... Också en av dom vännerna jag kan snacka med om allt. Jag saknar och älskar dig min söta lilla bäbis<3

Ovido - Quiz & Flashcards