fucka upp är mitt andra namn.

Direktlänk till inlägg 24 juni 2013

NIKLAS - MIN LEVANDE VÄCKARKLOCKA

Av Vktoria Andersson - 24 juni 2013 23:42

Hallååå! Min fina vän Enkvist kom hem och väckte mig kl 9 imorse och tvingade ner mig till samhället, sen dumpa han mig hos pappa den korven... Aja, ha iallafall tillbringat min dag med min kära syster å fler, de va trevliiiigt. Ligger just nu å kikar med världens finaste Jocke å Jakob men Jocke är så jävla seg på å svara så skriv väl mest me Jakob. Jajemen, de va min dag! Ska eventuellt flytta ut till stugan med syster å våra hundar i sommar btw, å så väntar ju Kruxie kaninbäbisar vid den 20e Juli så hör av er om ni vill ha nån goding till mig (073-8363219) eller till Fanny ni som känn hon. Ska försöka få liv i Jocke nu, hörs!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vktoria Andersson - 7 oktober 2013 18:33

Hallådär! Såhär är de ju: Texas är min chihuahua/nakenhund, sen har jag min kanin Kruxie, det är MINA djur. Sen har ju farmor och farfar Baby som ä tibetansk spaniel/norrbottensspets, sköldpaddan å fågeln. Idag berättade farfar att dom köpte baby fö...

Av Vktoria Andersson - 5 oktober 2013 13:00

Tjenare! Sov hos Fanny å Nellie inatt, filmkväll blev de. Kom nyss hem å har varit ute och gått med hundarna en sväng, sitter just nu och lyssnar på musik å senare ska jag dra mig mot stallet för att skritta ut i skogen med Furukolla :D Har tänkt h...

Av Vktoria Andersson - 4 oktober 2013 15:36

Hallå där! Vet att jag har sagt dehär minst 10 gånger innan, men nu är de allvar. Ska börja blogga dagligen igen, nu när jag har tid och ork alltså. Som ni ser så är headern utbytt eftersom Ida slängde ihop en åt mig i onsdags, mycket finare än den...

Av Vktoria Andersson - 30 augusti 2013 16:07


Tjena! Sitter i bussen med Lasse Stefanz i lurarna mot min andra älskade familj i Lövånger. Ska bli så skönt å komma bort från all skit i Vindeln, all skitsnack å alla bråk. De är ett av dom bästa ställen ja kan rymma till, till lilla lilla mångbyn u...

Av Vktoria Andersson - 26 augusti 2013 17:01

Tjaaa! Åk epa just nu, kul kul jajamen. Ikväll kommer min saknade Henke till Vindeln så ska passa på å umgås med han medans ja kan! Nu ha ju skolan börja å nu när ja ha bestämt mig för att ändra mitt beteende när de gäll skolan så se ja faktiskt fram...

Ovido - Quiz & Flashcards