fucka upp är mitt andra namn.

Alla inlägg under juli 2012

Av Vktoria Andersson - 28 juli 2012 19:27

Jobb jobb och ännu mer jobb!


Jobbat från i onsdags och slutar imorrn. Eller, jag har en 'jobb paus' då till onsdag - då börjar jag igen. Jaja, tycker ändå att det är jävligt värt, alla pengar, god damn.

 

Kan även meddela att de inte är lönt att smsa mig på nätterna typ mellan 10 till 9 på morgonen. Farmor har börjat ta min telefon över nätterna. Och jag har även utegångsförbud och kompisförbud, wiho, partyy! Nä inte direkt, inte party här utan telefon inte...

 

I torsdags efter jobbet drog jag å Sanna till tvärålund med ejpen å Erica bakom oss på mojpen. Först var det dött på dammen, sen kom Anton, Niklas, Kalle, Anna-Sara, Linn, Johanna, Gerd å Jenny. Efter vi hade vart social med dom ett tag kom Erik, Sebbe, nån brud å Tommie. De va väldigt trevligt faktiskt 

 

Nästa vecka drar jag igång 'dexter the time' igen, följ och tipsa hästbloggläsare den bloggen, skulle vara jätte roligt! 

 

På fredag kanske Oliwia och Alice kommer hit, fan vad kul! Dom få följa mig och hjälpa till i stallet, kanske rida en bit, vem vet vad jag kan hitta på  

 

Igår (eller ska jag kanske skriva inatt?) fick jag träffa Alexander, Nils å Annakarin. Alexander har jag inte träffat på typ 5 månader å Nils har jag skrivit med på fb typ i 1 år så de va kul! Kom hem typ 2 å somna direkt, trött om ett as  

 

Kanske drar till stan nästa söndag å träffar Jonna min kära♥

 

Nä, orkar inte skriva nå mer nu, nu ska jag övertala farfar att fara ner på blå å köpa nåt.

Hane huj

Av Vktoria Andersson - 11 juli 2012 15:36

förlåt för så lång bloggpaus!

har inte haft någon tid eller ork att blogga nu dom senaste veckorna... 

nu har jag iallafall startat den nya bloggen om Dexter, klicka här för att komma till den har inte kommit värst långt med dden, bara skr4iva om måndagen och tisdagen men skriver när jag har vart där idag vilket blir om typ 1-2 timmar nånting. ska även lägga ut lite bilder på han på den bloggen senare idag, ska se om ja kan hyra in farfar som fotograf idag! ni får gärna ge tips på den bloggen om övningar vi kan göra, alltid roligt att prova på något nytt! :) 

hane huj

Ovido - Quiz & Flashcards