fucka upp är mitt andra namn.

Alla inlägg under november 2012

Av Vktoria Andersson - 19 november 2012 19:59

Ja, livet är perfekt just nu.

Festen är på fredag, fyller år på söndag, allt är kung!

Skolan idag gick bra typ, lärarens nya favorit.. nä kanske inte ändå.

Nu sitter jag hemma med Ida i hennes knä, å lyssna på musik.

Slut på mitt intressanta liv

Hane huj

Av Vktoria Andersson - 18 november 2012 23:16

Bjuder på några bilder på min schäfervalpskorsning och hennes bror.

   

Alice och Basse

 

Alice och Basse

   


Nu ska ja söööööv, huj



Av Vktoria Andersson - 15 november 2012 16:36

Som rubriken lyder, allt känns toppen just nu!

Fyller år om 10 dagar och Stockholm imorrn med Sanna å Erica, love it!

Skolan går rätt ok, fått F på 2 prov av typ 5 å resten E/E+ så är rätt nöjd!

Satsar på minst D i alla ämnen innan ja gå ut, haha :D

Nej nu måste jag packa osv, ska sova hos pappa inatt eftersom jag å Erica ska va på konsum 5 imorrn så tänkte vi stiga upp samtidigt (fast jag ska upp 3 å hon typ halv 5 så vi se ju hur de gå dedär va).

Kanske gör ett snabbt inlägg när jag är framme i Stockholm!

Hane huj

 

Ovido - Quiz & Flashcards