fucka upp är mitt andra namn.

Alla inlägg under september 2012

Av Vktoria Andersson - 19 september 2012 22:48

dom senaste dagarna har tillbringats med mina fina vänner Rottan och Jerry, och även litegrann med Erica, Emelie och Fanny. nu sitter ja å lyssna på musik, funderar på att sovaaaaaaa.. kändes skönt faktiskt. glömde min so-bok i Rottans bil och självklart står allt om provet imorrn i den, bra Viktoria, toppen! imorrn kommer Rottan, ska va med han en stund sen ska ja väl hem å ta de lugnt bara. förhoppningsvis ska ja lyckas övertala farmor å farfar att ja få fara till min älskling Sofia i Vännäs till helgen men annars ska ja bara va hemma. och sova. ÄNTLIGEN har jag kirrat praoplats också! blir att tillbringa en vecka på stallet med Alex vilket jag inte alls har något emot! :) nä nu ska ja dejta kuddn här va, gonatt mina små bajskorvar, dröm om mig<3 nämen lugn nu Virra...

Av Vktoria Andersson - 16 september 2012 00:04

igår va ja å Fanny i stallet. medans hon hade träning passade jag på att träna Apollo barbacka i ridhuset. det gick bra, han var lagomt pigg å busade lite! sen sov ja hos Fanny. idag stack vi till stallet kl 1 å red ut en sväng i skogen sen efter vägen som gick super. kl 5 for vi hem från stallet å sen stack ja ner till samhället där ja träffa Persson, Stina å Fanny sen kom Jim å Gustav. de va trevligt, har inte träffat Gustav på 1 år så vi snacka om ingenting typ hela tiden, haha! sen träffa vi några till, sen drog ja, Fanny å Erik raggen runt vindeln å nu är ja bara hemma å lyssnar på musik:) imorrn blire att köra bil för första gången me farfar så ett tips för eran egen skull - håll er hemma! nämen de ska nog bli bra, snart ska ja börja övningsköra me epa å, naaaajs! nä, bäst å ta å sova nu annars lär ja ju va dö imorrnhaaane huj

Av Vktoria Andersson - 9 september 2012 11:33

Annakarin och Mimmie följde mig hem från skolan i fredags, Mimmie for hem kvart i 9 och Annak sov hos Sophia. Igår tävlade jag med Dohrian, haha de gick så långt ifrån bra man kan komma... Men vi tog oss iallafall över alla hindren, visst att det var lite tjafs mellan oss men de gick bra, de va ju trots allt hans FÖRSTA hopptävling på hans såhär långt 16-åriga liv. Jag och Benny gjorde slut igår, ja, gårdagen var rätt intressant faktiskt. Efter tävlingen va ja med Ida å Annak, kl 10 kom Erik, Sebbe å Therese. Vi körde upp i skogen, flyttade på bommar, drog en stor jävla sten med bilen, körde över stubbar, granar, körde vid sandtaget, upptäckte gamla militärhus, ja, lite off road är alltid kul! :)Idag kommer kanske Philip med epan så då bli de väl att crusa runt och JAG ska förmodligen få prova köra hans epa, najs! Ni få väl läsa på vk ikväll nångång, stå de 3 ungdomar skadade eller något, ja då äre bara ni köm me blommer! Nä nu ska ja duscha å göra mig iordning å efter de ska ja va med Julia, sen Ida å Annak. Hane huj

Av Vktoria Andersson - 5 september 2012 15:04

är hemma från skolan idag pga min jävla förkylning, hostar så mycket att jag nästan lovar att om de fortsätter såhär så kommer snart en lunga upp, promise. tur jag iPaden, tvn och min kära mobil, annars skulle jag inte ens vilja va hemma! ikväll ska jag å familjen till stan, jag ska kanske träffa Marcus å dom andra ska göra nåt. måste hitta någon som kan fota helgens tävling, tror jag är den enda som är så cool att tävla 20-30 med stor häst, hahaha! nämen de är för att han inte har hoppat så mycket på sista tiden, men får väl se om jag anmäler mig till 40-50 också, högre ska han inte tävlas. nej nu ska jag, Texas i Baby ta oss en liten prommis runt brånet, skriver mer sen:)

Av Vktoria Andersson - 4 september 2012 23:35

är så jävla trött så de blir lit snabbt om dagen. red Dohrian idag, hade hoppträning för Anna, hoppade ungefär kring 65-70 något sånt. han va skit duktig, lyssnade som en gud! så nu har jag skrivit upp oss på klubbtävlingen i helgen, hoppas de går bra! nej ska skriva med lillmacke en stund sen blire å nattagodnatt folket!

Av Vktoria Andersson - 3 september 2012 22:16

Kom just hem från stallet, fick prova rida Porter Lady "Porran" som ägs av Aleeeeux, va där med hon. De gick as bra :) När jag kom hem från skolan kom farmor som värsta superman med en iPad så nu är jag glad, jävligt glad :3 i fredags sov jag hos Emelie till lördag sen följde hon mig till stan där vi va med en massa sen träffa ja Simon, Sebbe, Philip, Felicia å Emz, å sov hos Jenny :) bä nu ska jag städa innan de blir att dejta kudden, gonatt!

Ovido - Quiz & Flashcards