fucka upp är mitt andra namn.

Alla inlägg under april 2012

Av Vktoria Andersson - 30 april 2012 13:45

igår var jag och AnnaKarin i stan igen. med en massa andra också, sen kom min älskade fru Ida och va med mig, AnnaKarin och Kenny! nu sitter jag här, helt forever alone vid datorn och dunkar musik... har just duschat också, men nu ska ja torka håååååret och göra mig iordning för att fara till min älskade syster och leta igen min andra piercing, hehe, puss!

     

Av Vktoria Andersson - 30 april 2012 13:42

Ida

Gillar du one direction?


Ja det gör jag:)


Nilla

Tack vad glad jag blir sötnos! :D 


Du är söt! :)


Bella Davis - MODELL BLOGG

snygga bilder! vad gör du för kul? kram

 

haha tack! nog för att jag ser ut som värsta mongot på många, men de va tänkt;) jadu, ingenting, själv då?:)

Av Vktoria Andersson - 28 april 2012 16:27

igår for jag och Annakarin till stan, där va vi med Albin, Alle, Robin, Kenny, Elvira, Felicia, Sonny, Tattarn, Dräparn, Tina, Anders, Emma, Emmas kompis, Bäcklund å sen va jag en stund med Alex och Robin också:) den kvällen måååste göras om! blev också lite tjafs mellan Bäcklund å nån random tjej i typ 20-års åldern vars tuttar höll på att ploppa ut. haha, va ba tvungen att skriva de:$ ska kanske dit imorron också, beror på om jag får för farmor och om ElliMarie kan skjutsa oss, annars får vi ta bussen:) va hemma vid 1-tiden inatt i Hällnäs, jag sov alltså hos Annakarin. somnade kl 4 och vaknade typ halv 12-12 nåt sånt. tänkte ja skulle bju på några charmiga bilder också:] hehehehhehhe 

       


äre tjafs???

pööss   


Av Vktoria Andersson - 25 april 2012 20:57

kom just hem efter en härlig dag i stan tillsammans med Annakarin, Kenny, Alle, Robin, å några fler, mycket trevligt folk vare iallafall! sitter nu och myser med familjen framför tv'n, är fett trött och funderar på att lägga mig rätt tidigt ikväll. nu får ni ge mig tips, vad ska jag blogga om? hjälp mig!! ni kan även skriva typ: en dag/vecka kan du skriva om ..... en annan dag/vecka kan du skriva om ..... osv, tacksam för svar! annars funderar jag på att lägga ner bloggen.. erat val! tipsa om allt möjligt, hästlivet/vardag/barndom/framtiden/familjen/privat osv. kanske itne skriver om allt privat, men det mesta ska jag försöka skriva!:) 

har så extremt tråkigt, det enda jag kan göra är att va med lillebröderna och kusin, men de är inte så kul eftersom dom bara vill leka med dockor osv, haha. aja, pöss


Av Vktoria Andersson - 24 april 2012 15:44

hej!
idag var det ju estRAD-dagen. de va rätt så kul, roligare nä vad jag trodde iallafall! ;D jag fick inget av dom ja hade valt, för dom satte mig på fel place. men efter ett par minuters klagande fick ja byta från konstnär till författare:) sen bytte vi till kry-nånting och där gjorde jag armband. först tänkte jag bara ge ett blå till Ida, och ett rosa till mig sjäv, men det slutade med att Frida och Sofia ville ha också, så ja gjorde ett blått och rött också:) sen vare nå bajs föreläsning som ingen ville titta på:p aja, nu ska min tönt farfar spela.. hane

Av Vktoria Andersson - 23 april 2012 16:51

förlåt för dålig uppdatering, har inte suttit mkt vid datorn på senaste tiden *stolt*. igår fyllde min älskade bror 17 år, grattis i efterskott, Timmy!♥ va där ett tag, sen färgade vi Viktor's hår rosa! :D va även med Emelie, Niklas, Hampus, Natnael osv ett tag, asum. har haft jätte mkt kramper i magen den senaste månaden så ska byta medicin nu till nå random skit som jag ska börja ta frånochmed imorgon. nu sitter jag och skriver med Niklas, den enda som vill va social med mig... 

 

Av Vktoria Andersson - 21 april 2012 18:15

drog en snabbis till stan där jag köpte lite kläder:

3 linnen, 69:-/st, H&M

jeans, 399:-/st, H&M

chinos, 199:-, H&M

hood-tröja, 299:-, Stadium    

väldigt nöjd faktiskt. har klippt mig också, intressant! 

ungefär 1 dm for bort, men det blev bra tycker jag!:)

ska va med Annakarin och kanske Jesper nu, pöööööössn 


Av Vktoria Andersson - 20 april 2012 15:28

ändrade planer.

jag får sitta hemma, i min ensamhet, och lyssna på musik. allt pga mina kära far-föräldrar. jaja, hoppas på att någon vänligt själ på fb/DV kan va social med mig

pinkyyvafan @ Dayviews

Viktoria Andersson (pinky) @ Facebook

adda! har dööööö tråkigt 

 

Ovido - Quiz & Flashcards