fucka upp är mitt andra namn.

Alla inlägg under maj 2012

Av Vktoria Andersson - 29 maj 2012 15:51

så jävla less på dig och dina bekymmer.

förlåt för kass uppdatering men har inte haft blogglust eller tid den senaste tiden. va hemma från skolan igår pga att jag är så förkyld, sen idag stack jag till skolan, träffade alla kompisar som jag inte har träffat på... 5 dagar :o btw, ni som inte vet så färgade jag håret i torsdags. denna gång brunt. blev rätt så nöjd, de första Ida sa när hon såg mitt hår va: ÅHHHHH SÅ JÄVLA FINT DITT HÅR BLEEEV, dedär är din färg, den ska du ha!


så, antar att jag har den här färgen ett tag, låter håret växa ut och inte slita på det. men herregud, där lät jag nästan smart o: sitter nu och tänker på förr i tiden genom att lyssna på Eminem, min största idol för ungefär 2 år sen. minns att min favoritlåt var Cinderella man. tycker fortfarande om den låten, men de är väl för att jag har så många minnen från den låten när jag va mindre. hahahaha åh, lärarna trodde att jag hade blivit misshandlad när jag kom in genom skolportarna efter sista rasten, Jesper slog mig typ 4-5 gånger på armen och Matte målade en röd fläck med målarfärg på samma arm:') ska till stallet ikväll, dock inte så taggad för jag tror att vi ska rida ute och jag är gryymt förkyld, hostar hela tiden osv. och ska även sjunga på torget på skolan imorrn eftersom de itne vart förra onsdagen, min röst kommer ta livet av sig.... tur jag har syster bredvid mig då! 


hane 


Av Vktoria Andersson - 25 maj 2012 11:55

Samtal med farfar om Dexter

tydligen har farfar fått höra av någon att Dexter ofta är halt, ofta sjuk och sånna saker, så idag frågade han mig hur gammal han är och så eftersom han trodde att han var gammal men han är ju bara 12 år. aja, i sommar ska jag ju hyra honom, men vet fortfarande inte hur länge... just nu har jag råd med 2 veckor, men ska försöka gulla med farmor så ja får upp de till 1 månad:) är hemma från skolan idag då min hals inte är bättre och har fortfarande väldigt ont i hela kroppen. förmodligen kan jag fara till ug ikväll, hoppas de. njut av den här låten för de ska då jag göra! hane


Av Vktoria Andersson - 24 maj 2012 22:16

är så förbannat jävla less på den här skolan

seriöst, vill byta mer än allt annat. bajs, det är vad jag tycker. slappte ut Krux imorse till sommarburen och oj vad glad hon blev! de första hon gjorde va att rulla runt i höet å bara må gött! matte har också haft de bra idag, ett tag iallafall, satt och solade på håltimmen utan stopp i 1½ timme, nu är ja brun å lycklig! nu ä sommarn här, sååå underbart! va på ug en stund ikväll med mycket trevliga människor, allt vi/dom gjorde va typ å sitta å spela kort (alla spela förutom jag för ja förlorar alltid..) har ont i halsen, huvet, tänderna, vänster fot och rumpan (anteckna) efter ridningen i tisdags, fattar inte, vi gjorde inget ansträngande :o imorrn ska jag, Annakarin och Emelie förmodligen fara och tälta i Rödå vid Hundsjön. de blir nice. nä, ska lägga mig och se på tv nu, vila kroppen heh. hane

Av Vktoria Andersson - 23 maj 2012 21:58

ont i halsen, utslag, knappt någon röst kvar. life doesn't get better! 

seriöst, skjut mig. jag och min syrra skulle egentligen sjunga idag på skolan men de blev flyttat, som tur var, min hals are killing me. tur jag tröstar mig själv genom att sjunga, tur de blir bättre också...:$ igår red jag en stund, han gick suuperbra, gjorde lite tempoväxlingar osv. vårsalongen 2012 var idag på skolan, så hade bara 1 vanlig lektion, chiiill. efter skolan va jag barnvakt en stund till finaste Kelvin, efter de stack jag och syrran till stallet och kollade på när lilla elitsatsningen hoppade, 1 flög av men för dom andra gick de bra :) ska gå å lägga mig nu, å smsa med Robin, så hane

   

Av Vktoria Andersson - 20 maj 2012 15:50

dagen/kvällen igår va gryyym! träffade en massa härligt folk, först va jag med Tomas, Persson, Arvidsson, Markus, Jojje, Roy, Marcus & Jesper. och kollade när Ida & Vilma dansade. sen träffade jag Sofia Claesson, Olivia och Ida. när jag stog och snackade med dom kom Kenny, Mikaela, Emil, Alexander & Robin ut från KP och ropa TOABORSTEN! (dom kallar mig toaborsten för att jag har så färgglatt hår) hahahahah så söta. Sen va jag med Vendela, Mia, Signe, Kenny, Alexander, Mikaela, Linnea, Robin och Matte. efter ett tag kom även Erica, Kim, Julia och Victor, så jag träffade dom en stund ocksåå. och så träffade jag ju min fru, Jåååånna Bäckström♥♥ mycket trevligt. kl 11 kom farmor å farfar å hämtade mig, sen tog jag de bara lugnt, såg på tv osv. ikväll ska jag va med Jim hade jag tänkt, eller snarare typ snart. aja hane

Av Vktoria Andersson - 20 maj 2012 15:08

tycker ni kan kika in på http://elsafelicias.devote.se, väldigt fin blogg!

Av Vktoria Andersson - 18 maj 2012 19:38

förlåt för dålig uppdatering, igår va jag i stan me Ida och medans hon dansade va jag med Lodis och Erik, vi gick till vasaplan där vi träffade Robin, Alex och nån random kille. sen stack vi till stan och va med Paula och såg när Ida, Mimmie, Vilma och resten av Vindelns danslag dansade utanför glashuset, as grymma va dom verkligen! sen när jag kom hem från stan tog jag en promenad med Tundra, gick förbi skolan där jag hittade Isac, Simon, Hampus och Emil som satt där som nå uteliggare, snackade med dom ett tag sen kom Arvidsson, Stina, Persson å Fredde me Persson's go epan! stack hem och lämnade Tundra, sen va ja med dom, sen åkte jag och Persson för att träffa Josef och Fredrik vid Qstar. dom följde oss tillbaka till skolan, sen drog vi raggen runt Vindeln, jag åkte med Josef och Fredrik i Fredriks bil och Arvidsson och Persson i epan. sen hade vi tråkigt, så vi stack till skolan och hämtade Arvidsson och Stina sen stack vi ner te älven och tände en brasa och satt bara och snackade. Arvidsson och Fredde stack hem där vid 10, och Fredrik skjutsade hem mig 12, vet inte hur länge dom andra stannade. idag har jag och Malin städat hela stugan, och fint vart det kan jag lova! sen när Malin stack och jobbade tog jag Kelvin i barnvagn och tog en liten promenad runt samhället sen till farmor som jobbade, åt hos pappa och Malin också. nu sitter jag hemma och tråkar sönder, funderar på att sticka till ug men de känns inte så värt.. men de lutar åt de hållet ändå, så nu sticker jag dit i think, hane

Av Vktoria Andersson - 18 maj 2012 18:05

Favoritfärg?

Rosa och svart;)


Senaste pojkvän?  

typ, Arvid tro ja 


Hur gammal är du? 

fyller 14 i november :)


Vad är din favoritmat? 

Haha vet inte riktigt, gillar inte mat överhuvudtaget :p


Har du någon favoritartist?

Har ingen favoritartist, men har ett favoritband, och det är One Direction :)


Har du några tankar på vad och vart du ska gå gymnasie? 

Vet inte vart, men antingen till ridlärare eller barn- och fritidslinjen.


Har du träffat Jonna? 

Nej det har jag inte, vi ska träffas för första gången imorrn på kulturnatta. eller ja, vi ska va med varann hela dagen rättare sagt.


Är du på g med Kim? 

Nej, han har brud nu.


Längd?

1.72cm ungefär, om inte 1-2 cm längre


Din bästavän? 

Ida Larsson, Anders Lindh, Mimmie Teglund, Paula Rosenhall, Alexandra Näslund, Annakarin Rehnfjell, Sanna Persson, Melissa Halonen, Isac Brännlund, Fredrik Ahlgren, Emelie Hedlund, Oliwia Dahlberg, Sanna Arvidsson, ska ja skriva ännu fler? D: 


Varför bor du hos din farmor o farfar?<3

Svaret på den frågan finns i detta inlägg: http://seximama.bloggplatsen.se/2012/05/14/7918763-mitt-liv-som-viktoria/ ♥






Ovido - Quiz & Flashcards