fucka upp är mitt andra namn.

Alla inlägg under juni 2013

Av Vktoria Andersson - 26 juni 2013 01:47

Ha vart i Vännäs ikväll en stund med Signe å Joseph (?) tro ja han hette. Aja, annars ha ja, Fanny å Madde ridit ut en sväng i stallet å vart hemma bara, imorse släppte ja å Fanny lös Louie å Texas ute på hennes gård så dom fick springa av sig å guuuud så trött Texas va efter, haha! Imorrn dra ja å Fanny till Vännäs å stannar där till på lördag så de bli nog kung!:) aja, ska sova nu, gonatt

Av Vktoria Andersson - 24 juni 2013 23:42

Hallååå! Min fina vän Enkvist kom hem och väckte mig kl 9 imorse och tvingade ner mig till samhället, sen dumpa han mig hos pappa den korven... Aja, ha iallafall tillbringat min dag med min kära syster å fler, de va trevliiiigt. Ligger just nu å kikar med världens finaste Jocke å Jakob men Jocke är så jävla seg på å svara så skriv väl mest me Jakob. Jajemen, de va min dag! Ska eventuellt flytta ut till stugan med syster å våra hundar i sommar btw, å så väntar ju Kruxie kaninbäbisar vid den 20e Juli så hör av er om ni vill ha nån goding till mig (073-8363219) eller till Fanny ni som känn hon. Ska försöka få liv i Jocke nu, hörs!

Av Vktoria Andersson - 24 juni 2013 02:23

Hej alla där ute!
Ikväll ha ja å Madde gått 6 km promenad med mina hundar så kom typ nyss hem, träffa Adam å sen träffa vi Pontus också. Ha inte kunnat blogga dom senaste dagarna, ha tänkt göra de men stallet å vännerna kom emellan haha... Ha "bott" hos Fanny dom senaste 4 dagarna, fira även midsommar me henne. Hur va eran midsommar? Våran va då hur kul som helst, något ja vill göra om! På natten gick vi hem till Thomas men han sov så såg film med Johan å Patrick istället. Ska ta å sova nu, hörs

Av Vktoria Andersson - 6 juni 2013 16:50

Sitter på bussen påväg till min andra familj i Lövånger nu å lyssnar på lite musik. Hopptränade för Anna Spencer med Lady i tisdags, gick super bra! Kommer lite bilder här nere å som Niki tog med iPaden men Mikaela tog å några foton med hennes systemkamera som kommer imorrn eller ikväll. På lördag ska kanske Anders följa mig till Vindeln å sova hos mig så de bli kung! Nu ska ja hoppa av bussen, hörs

Ovido - Quiz & Flashcards