fucka upp är mitt andra namn.

Alla inlägg under augusti 2012

Av Vktoria Andersson - 27 augusti 2012 16:19

Tänkte börja med att säga att ni borde klicka in på den här bloggen, bruden är grymt fin o har väldigt fin blogg! 

http://darlingo.devote.se/

 

skolan går as bra, livet rullar, knug. min nya mentor heter Mats, så jävla skön snubbe. ikväll ska jag, Emelie å Felicia dra runt på samhället, som vanligt. nä ja ha inge mer å säga tro ja, ska försöka fixa in lite bilder senare. hane huuuj

Av Vktoria Andersson - 22 augusti 2012 16:18

Imorrn åker min älskling


I måndags började vi ju skolan igen, yeeeeey. De va faktiskt rätt chill, spelade brännboll sista timmen annars satt vi bara å snackade. Igår efter skolan red jag Dolian, min tränares häst. 
Har ridit han en gång tidigare men då hade han tappat några skor å var öm i fötterna men igår gick de super! 

Till något mindre roligt... Imorrn flyttar min älskling. Till stan. Dock flyttar han till min bästavän så jag lär ju träffa honom, men VRK kommer kännas så tomt utan honom, mitt hjärta. 

Måste skynda mig så hinner inte skriva mycket, idag ha jag vart på skolan osv, as najs. Ska äta nu sen ne på samhället å va med Emelie nån timme sen drar jag på möte i stallet med Anna å några till (ska ta grönt kort så vi ska "träna" till provet eller nåt sånt, har ingen aning). Knug

Hane huj

Av Vktoria Andersson - 12 augusti 2012 23:33

Häst och jobb-sommar, inte så illa!


min sommar: häst, häst, jobb, jobb, häst, häst

ganska kul faktiskt, lider inte! :)

sitter hemma nu och ser på tv med min fina vän Sofia, nån film som går på 4an som är rätt bra faktiskt

tidigare idag va vi med Jim, Fredde, Pontus, Jesper, Fanny, vi satt bara på turken å tog de lugnt.

Sofia stannar hos mig här i Vindeln till tisdag sen åker hon tillbaka, min bäbiiis

vi ha tänkte campa i husvagn på gårn inatt, vi dra oss då fan inte långt från hemmet! ;) 

 

nu till något mer intresant

i tisdags köpte jag faktiskt en hundvalp!

han hette Lasse men han fick namnet Texas när han flyttade hit

nej nu ska jag sova, ska försöka bli bättre på dehär med bloggandet förresten! 

hane huuj

     

Texas<3

Ovido - Quiz & Flashcards