fucka upp är mitt andra namn.

Alla inlägg under mars 2012

Av Vktoria Andersson - 31 mars 2012 12:21

sitter i bilen påväg till lycksele, ska hälsa på tomas å ebba:) fick en kommentar av någon som säger att ja har glömt skriva dens namn bland frågorna eller hur de nu va... men jag förstog inte vad han/hon menade.. jaja, ska va social med jennifer på sms nu, puss!

Av Vktoria Andersson - 30 mars 2012 17:29

tänkte dela med mig av några bilder, gamla och nya... tyvärr är dom tagna med mobil, men what ever

 

jamen hej lockarna,,,  

hitlerrrr  

kelvin<3

inte många bilder, men ska dra te ug nu

pussssss

Av Vktoria Andersson - 30 mars 2012 17:27

badkarsmusik.bloggplatsen.se
Vilken är din favoritpizza?


svar: haha jag vet faktiskt inte.. :)



Av Vktoria Andersson - 30 mars 2012 14:58

höjskolan ha vart asum, eller, har iallafall inte fått damp och gått ut från nån lektion :) ikväll blir de tomas, bara få fara dit och chilla. tänkte också få fram att jag har stukat handleden... eller har jag redan skrivit de? är inne på telefon, så kan inte kolla, haha :) skriver lite mer när jag kommer hem... puss!

Av Vktoria Andersson - 29 mars 2012 17:19

svar på kommentarer!


Mira

Vem är din allrabästavän?


svar: jag har många bästavänner, men dom allra bästa är Ida, Fredde, Aron, Jim, Melle, Erica, Persson, Emelie, Annakarin, Frida, Oliwia, Alice, Maria osv :)

 

anonym

Hur mycket väger du?

Tycker du att du är smal eller tjock? 

Du är jätte fin. Hur kan du vara så fin?


svar: jag vet inte riktigt hur mycket jag väger, mellan 50-55kg kanske. jag tycker att jag är lite typ.. mullig, eller hur jag ska säga haha :) tackar! själv tycker jag inte att jag är så värst fin, men blir jätte glad när folk säger det :) haha jaadu.. vettefan:) 


mig

vilket är ditt favoritland? :)


svar: hm, svår fråga.. skulle nog svara finland eftersom jag själv är en del finsk, tro att de blir typ 50% om man lägger ihop från båda släktsidorna. tycker också att finska är så underbart språk, håller på att lära mig lite nu. har kunnat säga några ord förut, men dom har försvunnit i min tomma skalle, hehe :) 


har fått flera frågor till också av någon, han/hon ville att jag skulle svara i ett videoinlägg som jag ska försöka göra såfort som möjligt, men har ingen kamera just nu :) 

FRÅGA MEEEEEEEEEEEEER!!!

Av Vktoria Andersson - 26 mars 2012 21:38

skoldagen gick rätt ok,tycker själv att jag skötte mig väldigt bra:) efter skolan stack ju jag och emelie till stan. där träffa vi alle (eller,gick förbi han). jackan som emelie sku köpa va redan såld,så vi gick te vasaplan där vi träffa på julia och mikaela,vi gick me dom först te frasses men där vare fullt,så vi gick te donken å åt istället. eller,emelie åt å ja åt 2 mcflurry. sen gick vi te bussen kl 6. vi hoppade av på ica för å möta arvidsson, men ja va med persson,erica och melle istället. sen följde ja med jim,hampe å isac te skolan för dom sku cykla. sitter nu på blå och gör absolut INGENTING... as kul. nä,orkar inte skriva merpuss

Av Vktoria Andersson - 26 mars 2012 06:00

vaknade en timme sen, tycker att det är väldigt konstigt att jag vaknar när det fortfarande är mörkt ute, kollar sedan på klockan som står på 6. "jaha, då kan jag väl stiga upp" tänkte ja, så jag gick och duschade i 45 minuter, kommer ut ur duschen och upptäcker att nu är klockan kvart i 6, den jag kollade på hade jag glömt att ställa bak klockan! smart viktoria, jätte smart... men nu behöver jag inte stressa fram morgonen iallafall. har så här länge gett otto och krux mat och vatten, och  nu sitter jag och ser på handy manny, haha:] ska snart torka håret osv, sen få i mig nå frukost.. och sminka mig. efter skolan sticker jag och emelie till stan. hon ska typ köpa en jacka på kapp ahl och ja ska (hoppas inte ida läser dehär, lalala ;c) köpa en födelsedagspresent till min älskade bästavän ida här får ni en snygg bild på mig och ida, eheh 

vet att jag har totalt ofixat hår och osminkad, men that's life

ja, denna underbara brud fyller alltså år snart, den 1a April

HAHA, vilket jävla skämt du är ida.. :] tycker ni kan kolla in hennes snygga blogg också, klicka HÄR för att komma till den!

nämen, det kommer nog bli as kul tror jag. vi åker till stan med kvartöver3-bussen och kommer hem med 6-bussen, så vi hinner inte gå på stan så länge, men tillräckligt iallafall. jag och ida va ju i stan i onsdags, i typ 2 timmar men ändå. vi träffade petter,sofia,anders + några fler, gick till H&M och köpte en övertäckningspenna åt ida, men hon va så avancerad så hon skulle ha just DEN sorten som hon hade tidigare fast som hade tagit slut... så där stog vi, två färgglada ungdomar, och letade just DEN. om vi inte hittade den skulle hon inte ha nån alls.. slutade med att hon tog det smarta beslutet att lyssna på sin smarta bästis och valde en helt annan sort (dock hade hon ju provat den 2104 gånger för att se att den såg likadan ut..). direkt efter stack vi till grafit och lekte lite med ipad's osv..:] as kul vare iallafall. sen åkte vi hem, de va tänkt att jag skulle sova hos ida i Rödånäs, men fick sån kramp i magen (tror att de kan va pga att jag har bytt medicin och den förra va betydligt bättre) så jag fick be farfar hämta mig.. :/ dagen efter mådde jag bättre och vi sågs ju på skolan osv. åh, jag vill skriva myyyycket, men kommer dock inte på vad... jo,juste!

tänkte ha en liten frågestund, fråga vad som helst! pågår i 1 vecka, tills nästa måndag alltså (2a april). fråga t.ex var,hur,när,vilken/vilka,varför osv

bomba mig med frågor nu!!

nä, tror att jag ska börja torka håret nu..

puss











Av Vktoria Andersson - 24 mars 2012 13:15

hejsan!

igår va ja på ug, hände en massa där så polisen fick komma dit.. jaja, allt vart bra till slut. kl 11 gick ja och Emelie hem till henne och ja sov hos henne. vaknade halv 10, gjorde oss iordning och sen gick vi till blå. nu sitter ja bara hemma framför datorn och lyssnar på musik, ska även plugga lite idag och städa. Krux måste ha en väldigt liten hjärna.. igår la farmor en pelletspåse på hans bur, ja glömde he bort den sen när ja kommer hem har han gnägt sönder påsen som legat på locket så nu ligger det kaninpellets över hela mitt golv + lite i buren.. bajs kanin. har inget mer att skriva nu, för nu blire städning! pusssss


Ovido - Quiz & Flashcards