fucka upp är mitt andra namn.

Alla inlägg den 4 oktober 2013

Av Vktoria Andersson - 4 oktober 2013 15:36

Hallå där!
Vet att jag har sagt dehär minst 10 gånger innan, men nu är de allvar. Ska börja blogga dagligen igen, nu när jag har tid och ork alltså.
Som ni ser så är headern utbytt eftersom Ida slängde ihop en åt mig i onsdags, mycket finare än den andra tycker jag.
Min vecka
Måndag: skola, plugga
Tisdag: skola, stallet
Onsdag: skola, red ut en långtur i skogen me Fanny
Torsdag: stan, promenad senare på kvällen

Idag har jag varit i skolan en stund sen gick jag hem pga att jag mådde dåligt så nu ligger jag hemma hos pappa och umgås med min älskade storasyster som äntligen kommit hem! Så ska väl va med henne hela kvällen också. Skriver mer ikväll:)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards